top of page

FAQ

Heeft u een vraag over een opslagruimte huren bij Cobalt Box of wenst u meer te weten te komen over onze werkwijzen en beveiliging? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen die onze collega's vaak te horen krijgen. Niet gevonden wat u zocht? Contacteer ons dan op 0800 82 181 of via het contactformulier, wij helpen u graag verder. 

  • Hoe bepaal ik mijn opslagruimte?
    Schrijf neer wat je precies wilt opslaan en gebruik onze handige storage calculator. Onze storage calculator doet al het rekenwerk voor jou en stelt de kleinst mogelijke opslagruimte voor op basis van de geselecteerde items. Wil je wat extra marge voor het stapelen of voor in de toekomst? Dan neem je best één maatje groter. Bij elk type opslagruimte op onze website kan je ook bekijken hoeveel je hierin kan opslaan.
  • Welke soorten opslagruimtes zijn er?
    Cobalt Box heeft opslagruimtes die variëren van een locker met 1m³ opslagruimte tot opslagruimtes met 90m³. Een overzicht van de beschikbare opslagruimtes per locatie kan je bekijken op onze vestiging pagina's.
  • Hoe hoog zijn de opslagruimtes?
    Onze opslagruimtes zijn 2,7 m of 3 meter hoog (uitgezonderd Lockers). Wil je zeker zijn dat je opslaggoederen passen in onze opslagruimte? Contacteer ons dan op +32 3 430 40 41 en wij helpen je graag verder.
  • Hoe snel heb ik toegang tot mijn opslagruimte?
    Zodra u het contract ondertekent, heb je onmiddellijk toegang tot je opslagruimte. Je ontvangt een geheime code voor toegang tot de opslagruimtes en kan onmiddellijk beginnen met opslaan. Zorg er wel voor dat je een slot voorziet om je opslagruimte te vergrendelen, dit kan je ter plaatse aankopen in onze vestigingen.
  • Wanneer heb ik toegang tot mijn opslagruimte?
    Je hebt 24/24 uur en 7/7 dagen toegang tot je opslagruimte. Gebruik hiervoor je persoonlijk toegangscode om toegang te krijgen tot onze beveiligde terreinen en je opslagruimte.
  • Ik ben mijn sleutel verloren of mijn persoonlijke toegangscode vergeten. Wat nu?
    Zodra je merkt dat je sleutel verloren is of je de persoonlijke toegangscode bent vergeten, neemt je best zo snel mogelijk contact op met een medewerker van Cobalt Box. Tijdens de openingsuren van onze kantoren kan je ook rechtstreeks naar het bureau van de vestiging komen. Vergeet zeker je identiteitskaart niet! Voor het uitboren van een slot betaal je 50 euro. Een nieuw slot kost 12 euro.
  • Zijn er inpakmaterialen ter plaatse beschikbaar?
    Je kan in onze vestigingen ter plaatse stevige opslagdozen, noppenfolie en roltape kopen om je opslaggoederen netjes te stapelen in je opslagruimte. Daarnaast kan je ook gratis gebruik maken van onze rolwagens om dozen en goederen comfortabel tot aan je opslagruimte te rijden.
  • Zijn mijn opslaggoederen veilig?
    Alle Cobalt Box vestigingen vereisen een toegangscode om toegang te krijgen tot het terrein en zijn voorzien van camera- en brandbewaking. Onze opslagruimtes zijn volledig vochtvrij en zijn steeds voorzien van een persoonlijk slot. Daarnaast is het nodig om je opslagruimte te verzekeren, dit kan je snel en eenvoudig bij Cobalt Box alfsluiten.
  • Is mijn toegangscode uniek?
    De toegangscode is geheel uniek per persoon zodat enkel Cobalt Box klanten toegang hebben tot het terrein.
  • Is er camerabewaking?
    Er is 24/7 camerabewaking in al onze Cobalt Box vestigingen.
  • Kan Cobalt Box zelf in mijn opslagruimte?
    Neen. De opslagruimtes zijn strikt persoonlijk en alleen u heeft toegang met uw persoonlijke sleutel en eigen slot.
  • Wat heb ik nodig om een opslagruimte te kunnen huren?
    Om een opslagruimte te kunnen huren bij Cobalt Box hebben wij een geldige indetiteitskaart nodig en moet je het huurcontract ondertekenen. Nadien krijg je meteen een persoonlijk code en krijg je toegang tot je opslagruimte.
  • Is er een minimum huurtermijn?
    Er is een minimum huurtermijn van 1 maand. Huur je minstens 3 maanden, dan krijg je de eerste maand aan slechts €1!
  • Moet ik een verzekering hebben voor mijn opslagruimte?
    Ja, voor de huur van een opslagruimte is een verzekering verplicht. Deze kan je eenvoudig regelen bij Cobalt Box bij het aangaan van je huurcontract.
  • Hoe zeg ik mijn opslagruimte op?
    Je opslagruimte opzeggen kan via e-mail of telefoon. De opzeg van je opslagruimte dient minimum 15 dagen voor het begin van de volgende huurperiode te gebeuren.
bottom of page